sâmbătă, 22 august 2009

Trivergente in negru verde si albastru


Ne stim de cand eram flacau la mama si ochiul meu verde mai vedea cateodata prin magia webcamului pixelii ochiului tau albastru. Am petrecut asa destul de mult timp, imi mijise mustata de la atatea ploi si de la atata vant. Se intampla pe vremea cand dadeam in fete iama. Ei ce vremuri... Imi placea si ma amuza sa te aud in casti cum imi povesteai despre ochi negri si maini de toate felurile. Au fost multi ochi, negrii , caprui, rosii, galbeni, mov si multe maini care mai de care mai ciudate, cu trei, cinci sau cinsprezece degete mai osoase sau mai grasune, cu unghii mari, mici sau cazute. Nu ma suparam, stiam ca mereu te vei intoarce la ochiul meu verde inchis in sertarul de la noptiera precum un vibrator folosit in cazuri de urgenta. Apoi m-a ars napasta iar prin gaura cheii de la sertar nu se mai vedea nimic. Nu se mai vedeau ochi, maini sau picioare. Am inchis ochiul meu verde din sertar si am incercat sa ascult. Am ascult prea mult timp linistea. O liniste care ma apasa si m-a adus in pragul surzirii. Mi-am intors spatele pentru un moment si am sorbit din paharul uitarii toata ploaia care cazuse pe pamant. Am baut tot iar vantul suiera in cristalul gol al paharului si apoi am contemplat. Imi place asa? NU! E acru si amar in acelasi timp. Nu mai era vinul dulce si racoros din verile de alta data cand imi ploua direct in gura. Era un alt vin mult mai gros si amestecat cu noroiul pamantului.
DESTUL!
Sunt inca tanar, Doamna, iar vinul ma stie pe de rost. Ochiul meu verde inca poate sa imi care fecioarele prin vene. Nu mai vreau vin, vreau lapte din sfarcuri de cometa.. si votca! VOTCA! Ah... de-ar curge votca de sanul tau.....
Eu? Eu sunt cel mai frumos din orasul acesta! Cand ies parca trec pe pamant de pe-un soclu venind din patul meu plin de molii si muze, Ochiul meu verde il pun sub monoclu, iar pe cel galben il las sa se-amuze. Toti ma cred mort, ingropat, deja uitat. E cacat! Niste ipocriti si hoti, de fapt voi sunteti morti! Pentru mine timpul nu-si ascute gheara, sunt tanar si sunt cel mai frumos din orasul acesta! Sunt ANDU, buna seara!


Acesta este un raspuns pentru habusake

0 comentarii: