miercuri, 5 august 2009

Laba de dimineata

Laba de dimineata
te-ajuta sa scapi de greata
si-ti creste moralul
sa poti suporta
inca o zi carnavalaul

Raspunsuri in versuri si dodii la ore prea matinale
victima: sunt om al muncii salahor
Vrajitor Din Oz: sa te futa un POPOr
victima: dar tu cum de esti asa matinal?
Vrajitor Din Oz: am fost trezit in mod brutal
Vrajitor Din Oz: talibanu
victima: pai si cum te-a trezit?
Vrajitor Din Oz: m-a sunat ca avrea net moca wifi in aeroportu militar
victima: si cat sta ma in tara?
Vrajitor Din Oz: pana-ncepe sa il doara
victima: mai da-mi link cu postarea de azi noapte sa ma bag
victima: ca nu am citit
Vrajitor Din Oz: pai nu am postat victima: e cea mai buna postare a ta
victima: nu te mai caca la semnal
victima: e bun rau textulvictima: esti un cinic
Vrajitor Din Oz: sunt un cinic clinic si te scarpin la lindic
victima: a dracu esti pe rime de cu dimineata
Vrajitor Din Oz: sunt si te fut pana scapi de greata
victima: eu nici cafeaua nu mi-am baut-o
Vrajitor Din Oz: nici eu n-am baut cafeaua
Vrajitor Din Oz: laba pe stomaul gol tinde sa devina monopol
victima: ai inceput asa cu una scurta
Vrajitor Din Oz: una scurta fac asiatici, europenii fac una medie de vreo 15 cm
Vrajitor Din Oz: eu fac una lunga
victima: ce face ma-ta?
Vrajitor Din Oz: se duce sa ia tigari la vecina
Vrajitor Din Oz: unul din tati e in sala si de restu nu stiu
victima: cum ma unul din tati
victima: te-ai tampit?
Vrajitor Din Oz: nu dar la diferenta de iq, folosind o metoda de calcul stiintifica, tre sa mai imi gasesc vreo 2,6359
Vrajitor Din Oz: ca astia doi au carente la logica
victima: moamaaa asa te manifesti tu cand imbatranesti?
victima: sper sa nu devii un taciturn pentru ca nu mai ai cu cine comunica
Vrajitor Din Oz: pai oricum de la 3-4 ani de cand am inceput sa vb mi-am dat seama ca nu prea am cu cine discuta chestii serioase
Vrajitor Din Oz: astept cu nerabdare sa descopere astia o civilizatie extraterestra
victima: cam tarziu ma la 3-4 ani
victima: eu vb la un an
victima: am speriat-o pe mama
Vrajitor Din Oz: eu m-am abtinut mai bine pana sa imi trimit bunica la origini cand ma tragea de obraji
Vrajitor Din Oz: si de pula
Vrajitor Din Oz: cred ce de aia o am asa mare
victima: ce bunica perversa ai avut
victima: a stiut ea ce a stiut
Vrajitor Din Oz: bine ca nu m-au botezat astia radu si ca ea nu m-a ciupit de buci
Vrajitor Din Oz: ca acu futeam unguri

0 comentarii: