joi, 13 august 2009

Busy day

Azi a fost o zi agitata... si nu e decat 15:20

Pe la 9 juma m-a trezit talibanu proaspat scapat din ghearele unei femei statute de 3 luni ca vine la cafea. A aparut cu noaptea-n cap pe la 10 can eu de obicei ma trezesc cam pe la 2. N-a avut rabdare sa-mi tremin cafeaua si in vreo juma e ora eram la o bere si o ciorba de burta.. Pentru mine era micul dejun dar ce mai conta.Am mancat berile, am baut ciorba si apoi am fost sa isi cumpere ovreo cateva zile de libertate cu un ceas pt prietena lui.
Proaspat reajuns in patul propriu, cu jumate din cafeaua de dimineata is jumate de tigara ma trezesc cu o intrebare pe mess ... DORMI?
Ce puteam sa raspud ? evident ca raspunsul a fost "nu". Era o tipa cu care ma plimbasem acum 2 zile si pe car n-o vazusem de vreo 4 ani. Primukl lucru care l-am aflat despre ea a fost cae la ciclu.. Hmm .. ne vedem dupa 4 ani, nici n-au trecut 10 min, ce sa mai vorbim de infiltraraea limbii mele intre amigdalitele ei si a imi zice ca-i la ciclu... Curioasa treaba. Trec peste faza si ma abtin inghitind in sec ... Oricum eram pe strada si nu o futeam acolo si oricum ma indoiesc ca i-ar fi cur sange simultan din cele 3 gauri pe care as fi putut sa i le umplu. Urmatorul lucru povestit de tipa a fost cu un prieten din america pe unde a muncit ea vara trecuta. Asta cica avea vreo 45 de ani si traia pe barca .. iar gagicutza asta de vreo 22 ..23.. ca nu stiu exat cati ani are, i-a zis verde-n albul ochilor ca vrea sa vada cum traieste ala pe barca.Si s-a dus la ala pe barca si ce credeti ca a facut porcul dracului, nesimtitul si perversul imputit? s-a dat la ea!
Auzi tupeu! .. pai tanti... dooooh stiu ca esti blonda dar nici chiar asa. Sau poate rai curioasa cum isi spala ala chilotii cu apa de rau ? Dar sa rtevenim la ziua de azi.. deci tanti asta imi spune faza care ma innebuneste mai mult de cat sunt.. ca e plictisita. Pai pula mea .. printeso ai impresia ca eu unt bufonul regal? Dai un amarat de sms de ziua mea dupa 4 ani si in contul ala vrei s a te fac sa razi pana se schimba presedintele? sis sa ies la plimbari cu tine din 28 in 28 de zile cand esti la ciclu? Si mai mult decat atat sa iti suport plictiseala si textele repetate obsesiv gen "nu te da la mine"? Hai sa fim seriosi! Stiu ca iti place sa te fac sa razi, ca sunt haios, ca alea alea dar mai usurel ca nu sunt genul care sa te tina de mana cand te fute altu.

Chiar a reusit sa ma enerveze putin tipa asta si sincer sa fiu .. e printre putinele.. asta exceptando pe fosta car ma enerveaza numai cand ii vad numarul pe mobil ....Cred ca mai bag o cafea si ma bag la somn xca sa evit alte incidente. Nu de alta dar la cum a inceput ziua e destul si chiar nu vreau sa fac victime.. Voi credeti ca degeaba beau la Pub-ul lui Doroftei?

2 comentarii:

iulia spunea...

ufff, m-as teme sa vb cu tine dupa asa o zi.. :D

Vrajitorul din Oz spunea...

Uita-te la mine, nu la mainile mele,
M-am imbatat, am chef de cearta,
Iti bag eu frica-n piele!
Tacticile tale nu-mi plac,
Nu-mi plac lacrimile tale care-mi fac tricoul praf.
Viitorul ma sperie, mai rau decat te sperii tu de mine.