vineri, 14 august 2009

Inspiratiei din teoria conspiratiei

Azi am avut o revelatie! E BLAT ! Blat din ala ca la fotbal nu din al plin de amidon si coloranti. Bu sunt genu de om care sa citec de 3 ori pe zi toopul blogurilor dar sunt genul de om care ma pis in liftul tau.. stai ca nu asta vroiam sa scriu.. Vroiam sa scriu ca stiu totusi care is aia cu fraieri , pardon, cititori mai multi... Excat ca un taran preocupat de lanul de porum(ca tarlaua de grau e data-n dijma) care srede, ba nu , care stie ca presedinte e tot ala de acu 10 ani si prim ministru e un hot. Astazi am gasit din intamplare pe unu groparu. l-am gasit la vreo 15 secunde dupa ce am injurat ca m-a pus dracu sa apas pe un link initulat "un idiot" si n-am nimerit la mine.
Si acu sa va zic care e treaba cu bloagele astea. n Nu sunt mai multi care scriu .. sau poate sunt mai multi dar un lucru e cert .. toti sunt de la secu. postari luate cu copy paste, linkuri intre ei si toate astea.. Astia vor sa ne verifice si mai mult decat atat sa ne tina sub control ca niste sobolani de laborator. Pai mah dobitocilor.. ca la o tara de dobitoci si secu e tot dobi.. ca doar nu sunt vveniti din alta parte.. Ce sa controlezi? Ce sa ti sub control? Ca am vazut eu pe discovery intr-o seara cand il spionam pe vecinu ca soolanii sunt mai destepti.. si isi comunica intre ei variantele mai bune. Nu ca noi.. Ba, am gasit o smecherie.. da' nu ti-o zic ca tu imi iei panea de l gura , da-te dreaq.Si sa nu credeti ca nu am facut sapaturi. Acu o sa va dezvalui cativa din secu:
Cica pe 1 e Cabral.. care asta e o porecla modificata de la Cabal pt ca cica astia 3 negrotei o au cat un cal. Ce? Nu stiati ca sunt 3? Uitati-va maiatent sa vedeti cum alunita aia nu e in acelasi loc.
Soso. Asta e unu caruia ii put sosneii ca de asta i se spune asa.. Cica ar fi fot bagat la Big brother sa ii verifice pe aia mai atent sa nu faca trafic de cromozomi.
Baietii astia au si sifonari printre ei. dDe ex. daily cotcodac al care a fost un gainar pe care l=-au prins baietii si l-au racolat. Si mai e si piticu moka.. Asta e proaspat racolat.. Cred ca asta a rezistat ecel mai mult si l-au batut baietii veseli numai in cap.. Cel putin asta e impresia pe care o lasa.. de om batut bine in cap.

1 comentarii:

iulia spunea...

Buna ziua, copii. Azi o sa va predau despre cum sa evitati vanatul notelor. Trebuie sa cautati sa va imbogatiti mintile cu informatii utile si placute, nu sa urmariti doar nota 10.
Buna ziua, bloggeri. Azi va invat sa scrieti pe blog pentru pura si satisfacatoarea placere de a scrie, si nu pentru a castiga "rating". Cititorii vin si trec, dar calitatea blogului ramane peste timp.