luni, 10 august 2009

o belea nu vine niciodata singura

am mai bagat trei tigari si iar incep sa casc.. e deja 4:29 si in t minus 3 ore juma cica ma trezesc.. dar tre -o dau si pe asta pe blog.. Am vazut la o colega de blogroll ca se da mare cu pozitia ei in zelist.. Si am zis frate.. ia sa vada si oochiu meu cat de tare e scula mea in zelistu lor.. cand ce sa vezi... scula mea e mai tare ca zelistu lor... numai candl le-am dat copy paste cu aberatia le-a crapat saitu.. De unde trag concluzia ca aberatia mea bate zelistu si ca cabral val ala care cica e pe primul loc... n-a mah .. ti-a trebuit locu unu la bloguri si tot mirosi cacat de vaca la tv...

4 comentarii:

Sorana spunea...

Se vede de la distanta ca erai in culmea cascatului;))) Nu ca nu sti unde vine cratima dar cred ca o inghiteai de somn :))) Lasa ca ai sa cresti tu mare si ai sa ai zalistul tau :))
Pup dementule:)))

Vrajitorul din Oz spunea...

@ sorana(oricum altii n-au tupeu sa deschida ciocu la mine pe blog :D) la 4:29 un "s" mancat, un "o" adaugat si un minus in plus nu se prea baga de seama. Ce mortii masii e aia cratima? ai vrut cumva sa spui cratita?

Anonim spunea...

=)))))

Sorana spunea...

Fugi ma de aici!!:)) Doar sti ca sunt o catastrofa in bucatarie:)) Cratitele sunt piese de muzeu la mine:))