duminică, 23 august 2009

Postare de descarcare


La ora la care multi dintre voi se zvarcoleau de pe o parte pe cealalta cuprinsi de chinurile somnului adanc telefonul meu suna. E ora 6. Blestem in gand cu voce tare ziua in care tata m-a dus pentru prima oara la un meci de fotbal. Dar nu am timp de asa ceva ... Baietii sunt deja in centru. In cateva minute vor pleca iar eu trebuie sa fiu la locul meu bine ales pentru a le face poza. E prima deplasare in mod organizat facuta pe biciclete. E liga a doua dar vorbim de un oras precum Ploiestiul si de Petrolul .. nu de CS VICTORIA 2008 Adunaţii Copăceni sau CS NUOVA MAMA MIA Becicherecul Mic unde biciclete au doar primarul si popa. Trag pe mine un tricou negru si dispar spre benzinarie. Sa imi iau o cafea, nu sa astept baietii sa faca plinul. E racoare. 18 grade afurisite nu sunt suficiente iar tricoul meu negru nu face fata.. si cica negrul ar atrage caldura.. atrage pe dracu. Sorb din cafea si ii urez multa sanatate si fericire aluia care a lasat mopul din mana sa imi faca mie cafeaua care acum ma opareste pe limba. Papilele mele gustative o iau din loc disperate de durere si poposesc pe pielea bratelor, o piele care nu e a mea ci a gainilor din curte. Rabdare si tutun.. si o bluza mai groasa baga-mi-as(da.. asa se scrie "bagamias" indiferent de ceea ce vrei sa iti bagi). Am tutun si inca am rabdare cafeaua insa e pe terminate. Stau pe o banca pusa strategic in mijlocul pistei de biciclete si astept aparitia la orizont din inaltul podului de la gara de sud a grupului de ciclisti. Cred ca m-au mintit astia iar cu televizorul.. aia de la turul frantei erau platiti sa fie pe parcurs.. aici nu sunt decat eu cu o tanti care dispare iute in irta de Brazi.. Lucreaza la combinat mai mult ca sigur si la cum arata mai mult decat mai mult ca sigur lucreaza cu fiecare particica a corpului ei prins in fusta strimta pe cur si cu fiecare gaura disponibila inclusiv cea de la cercei. A trecut deja o juma de ora si astia nu apar. Am ramas eu singur cu fantomele masinilor de pe sosea.. E lumina dar soarele inca nu se vede. Fac iute un calcul matematic si lipsindu-mi 66% din necesar adica rabdarea si bluza mai groasa imi bag pula pe romaneste... Aflu eu la 9 ce s-a intamplat... pana atunci dar mai ales dupa atunci, intre 11 si 1 ca sa fiu mai exact, HAI PETROLUL!

1 comentarii:

iulia spunea...

Nu-i o experienta negativa 100%. Gandeste-te ca ai trait o dimineata din viata mea, vara asta :)