sâmbătă, 8 august 2009

Juramantul unui sclav

Jur sa imi iubesc sotia indiferent de ce ar face. Jur sa spal, sa calc, sa gatesc si sa fac curat. Jur sa masluiesc cantarul industrial pe care se va cantari in fiecare zi astefel incat el sa indice intotdeauna greuatea optima. Jur sa ii ofer tot sprijinul, mai ales cel financiar, cand doreste sa isi cumpere pantofi, haine sau orice altceva ii pofteste inimioara. Jur sa nu ma enervez si sa nu tip niciodata la ea chiar daca o sa spele simultan interiorul, exteriorul si motorul de la masina in lacul de langa oras. Jur sa nu o insel si sa nu ma insele. Jur sa fac tot posibilul sa ii fiu alaturi in clipele grele cand va face sex in grup cu altii. Jur sa imbat toti barbatii care considera ca e prea urata pentru a face sex cu ea. Jur sa nu ma supar cand se va masturba cu obiecte mai mari decat putza mea si sa ma bucur mai mult cand o va face cu o biecte mai mici, crezand in capul meu de sclav ca putza mea e prea mare pentru pasarica ei sensibila.Jur sa nu o intreb de ce munceste 15 ore pe zi dar nu aduce nici un ban in casa. Jur sa ii satisfac toate poftele sau daca nu sunt capabil sa ii pun la dispozitie orice alta fiinta bipeda , patrupeda sau lucru care poate duce la indeplinerea satisfactiilor si fanteziilor stapanei mele.


Varianta scurta:
Starea civila: Cetatene.... esti de acord sa iei de sotie pe cetateana .... ?
Cetatean: DA.

2 comentarii:

Sorana spunea...

Jur ca esti demential:)))

Unknown spunea...

fiecare gaseste, mai devreme sau mai tarziu, ceea ce cauta sau ceea ce merita!