luni, 10 august 2009

Introspectie in mintea lui Bula


Cu totii stim cel putin un banc cu Bula. E la moda, e cel mai tare toata lumea il stie. Eu insa am facut un pas mai departe. Am vrut sa aflu ce gandeste si ce face Bula atunci cand nu da apa la moara celor care fac bancuri despre el. Si am aflat.
Ei bine Bula pleaca anul asta in concediu in strainatate. Stiu ca e criza dar el e Bula...
S-a dus omul nostru la o agentie de turism si i-a platit lu aia cash pentru un sejur de 7 zile.. si nu oriunde sau oricum. Omul a avut pretentii.. camera cu jacuzii si asternuturi de matase. Plus de asta a mai platit 5% in plus ca sa i se aranjeze tot de cum ajunge la aeroport.
Si acum imi permit sa citez din capul lui Bula proaspat intrat pe aeroport.
Misto complexu asta hotelier.. uite catamai receptia are..
Ce pula mea ma tot imping astia? Cred ca in partea aia sunt camerele.. hai sa merg si eu..
(Intr-un final Bula ajunge in avion)
Sa-mi bag pula iar mi-am luat teapa. Am uitat ca prostu sa ii zic lu aia ca vreau singur in camera si uite cu cati m-a bagat.. si unde puala calului e jacuzi ala ? Stai ca o chem eu pe menajera aia..
CUCOANAAAAA! come hir fah! Mi Bula! Mi platit camera singur si piscina cu bule ! Unde pula mea e piscina cu bule si cine pula mea sunt astia ca eu nu-i cunosc!
Domnule varog sa vorbiti frumos.. Acesta nu e camera dumneavostra de hotel ci avionul.
Avion cu motor ia beleste-mi pula-n zobr ca eu n-am platit avionu tau. Eu am platit camera cu jacuzi. Unde e ?
Domnule o sa ajungeti si in camera. Nu dureaza decat 2 ore zborul

Moama ce nervi imi face asta.. vrea spaga sau vrea s-o fut? Stai ca sa misca... Mama ce viteza are asta! Pai cu personalu de Zambroaia nici cand o ia la vale nu prind viteza asta! Ai sa moara mama ! A sarit de pe sine!

FAAAAAAAAAH! A deraiat avionu!!!!!!!!!!!!!!AOLEU MURIM SA MOARA MAMA!!!!!!!!!!!!
Stati domne linistit ca nu moare nimeni. E ceva normal! Vedeti pe cineva ca se agita?
Pai astia or fi condamnati la moarte fa! Eu ti-am zis ca nu-i cunosc.

Bai frate ce ma enerveaza astia.. Am niste draci.. tre sa fumez. Unde pula mea e maneru de la geamu asta?
Cucoanaaaaaaa! Geamu asta e defect sa moara ma-sa!
Cum domne e defect?
Pai nu vezi fa ca n-are maner? vreau sa il deschid sa fumez o tigara!
Dar fumatul este interzis!
Taci femeie ca stiu eu cum sta treaba. Vorbesc Cu nasul si ma lasa.
Domnule geamul asa este construit. Nu se poate deschide.
Ete pula calului! Acu vrei sa ma car pana in spatele avionului asta si sa fumez cu usa deschisa?
Domnule dar sunteti incredibil! Daca se deschide usa la altitudinea asta o sa murim cu totii! Mai bine stati linistit si imediat o sa aterizam.

Cred ca o bat rau pe asta .. ma tot ducea ea cu imeadiat asta... si o bat si pe aia de la agentie.. eu am platit 7 zile singur cu jacuzi nu cu cacanarii astia.

Aoleuuuu! Vine pamantu in noi! fah o sa murim!!!!!!!!!!!
Domnule va rog sa va calmati. Noi ne apropiem de pamant si o sa aterizam.

Taci ca suntem jos. Am scapat sa moara mama. Na belea! Au deschis astia usa si noi n-am murit.. Clar o bat pe aia!
Unde esti fah ? Imputito nu m-ai lasat sa fumez! Ai facut misto de mine ca murim daca deschid usa! Iti rup dintii!

1 comentarii:

Sorana spunea...

Fahhhhhhh musti 'tu-ti mortiiiii:)))))))))?:)))