marți, 25 august 2009

In asteptarea comentului


In asteptarea comentului
de Chucky II

Buna ziua dragi mei. Eu sunt Chucky II. Am fost creat dupa chipul si asemanarea lui Chucky. Evident Chucky cel dintai, pe care il gasiti la lista de bloage. Si eu ca si el suntem doua papusi pitice. Suntem cuminti si postam zi de zi pe bloagele noastre. Facem asta pentru ca avem nevoie de commenturile voastre. Comenturile voastre fac ca frustrarile noastre sa dispara. Eu de obicei scriu in timp ce fumez... fumez de nrervi pentru ca Chucky a pascut toata iarba inainte sa scrie. La el asa e .. intai paste, apoi scrie, apoi il apuca arsurile la stomac de la iarba poluata si stinge cu beutura scumpa. Ca deh .. doar e platit sa faca misto de restu...Eu sunt sarac. Mananc doar o data la doua saptamani cand merg cu galeria in deplasare. MAlt, hamei, malai si poate orz, preventiv amestecate deja cu apa sa nu mi se faca sete si sa fie sangele numai bun in caz ca vre-un taran ajunge din paznicul lanului de porum paznicul de pe stadion si e dotat cu o bata extensibila cu care t e verifica la dinti. Nu conteaza ce redem noi. Important e sa scriem ce credeti voi si sa comentati. Pentru noi asta conteaza: comenturi, liste de bloage, bannere, rankuri. E rau cand cineva nu comenteaza. E in adn-ul nostru.. ne suparam, eu fumez de doua ori mai mult, alalalt paste de doua ori mai mult pana la urma punem mana pe cutite si va vindem drept shaorma la Dristor. Asa ca dracii mei cetitori comentati, comentati ca e spre binele vostru altfel va tai sa moara ma-sa!

2 comentarii:

iulia spunea...

Doi ani pierduti in Bucuresti si nicio saorma de la Dristor. Oare am trait degeaba?

Mucegai spunea...

Drace, devii chiar bun. Hmm si daca nu comentam nu te imbogateai ca din astia de al de mine nu ajunge nici de-o shaorma. Stai asa, papushoiu' asta nu era in mai multe parti?! De ce ti-ai arogat tu taman partea a 2-a?!