luni, 10 august 2009

Instigare la cultura

Nu tin neaparat sa demonstrez contrariul celor ce sustin ca sunt Tampit la cap. De parca as putea fi si tampit la cur...Asadar urmeaza o serie de traduceri . Pentru azi am ales ceva de la Paul.. Paul Verlaine
Cei care stiu franceza si nimeresc pe aici cautand bucati de carne in diferite cavitati..mai bine o cititi in franceza direct de aici
Restu manelistilor puneti mana si invatati franceza si apoi treceti la poezii cu care vreti sa agatati pitipoance.. poate pana atunci va trece si cheful de manele ...
Dar sa purcedem... cu inainte citire da la maestrul google translate un fel de turnul Babel zidit din cacat:

Eşti blondă sau brunetă?
de Paul Verlaine
Eşti blondă sau brunetă?
Sunt negru sau albastru
Ochii tăi?
Nu ştiu, dar îmi place lor profund de claritate,
Dar îmi place de mizeria din parul tau.

Esti moale sau tare?
Este sensibil sau satiric,
Inima ta?
Nu ştiu, dar am dat datorită naturii
Pentru a avea inima ta, din cauza mea şi mentorul meu castigator.

Credincios necredincios?
Ce înseamnă acest lucru,
De fapt
Ca de obicei pentru a avea onoarea mea zel
Vreau o şansă de frumuseţe este de a-mi gaj dragi doresc.

1 comentarii:

iulia spunea...

Ucideti Google translatorul. Si pansati poezia asta cu niste melodicitate, nu vedeti ca sangereaza?