joi, 5 iunie 2008

Tin la tine ca la un frate


Sau mai pe romaneste "nu ma fut cu tine pentru ca te cunosc".

Asta mi-a fost dat sa aud acum cativa ani. Si atunci ca si acum .. am ramas fara cuvinte. In prima faza m-am dus la baie dar nu ca sa ma spal pe fata sa imi revin ci sa ma uit in oglinda sa vad unde scrie fraier pe mutra mea. Cum stiam din acea dimineata nu scria nicaieri, asa ca m-am intors sa clarific situatia cu tipa respectiva.

Asa ca am inceput asaltul cu o serie de intrebari care si pana azi au ramas fara raspuns.
"Patul in care dormim e bun dar nu ca sa ne futem? O putem face si in bucatarie sa stii..."
Liniste...


"Tricoul pe care plangeai acum o saptamana e bun pentru lacrimile tale dar purtatorul e prea fraier ca sa fi impreuna cu el?"
Liniste...
"Am fost bun cand te-am primit langa mine dupa ce altu ti-a dat cu sutu in cur dar nu sunt decat perna pe care plangi in fiecare zi?"
Liniste...
Se uita la mine de parca eram acelasi idiot de mai inainte cu cateva minute care aberam fara rost. I-am aratat usa de la intrare si i-am sugerat sa o inchida din exterior si apoi sa inceapa sa creada ca a picat in cap si nu stie cine sunt, lucru destul de usor pentru blonda noastra.... oricum parea batuta in cap. A plecat.. si dusa a fost...

Pe vremea aia inca incercam sa descifrez ce mama dreacu e in capul femeilor. Singura explicatie pe care am gasit-o a fost ca era lesbiana. Si poate ca asa era.. cine stie...

1 comentarii:

Sorana spunea...

dragostea e o salata
cu ceva sare in plus...
ea se ia pe farfurie
iar fetele, draga fetele ,
ah... fetele se iau pe sus