luni, 2 iunie 2008

loc platit in fata la filmul vietii















Inchid ochii, incercand sa te privesc.
Privirea-ti zambind din diminetile mele
Sarutul suav ce il simt cand soptesc
Ce vreau de la tine, ce vreau de la stele,

Mirosul de vara e cu tine, suvenir
Si mana prin parul tau imi trece, agale
Il simt cum ma-mbata cand il respir
Si cum ma trezesc doar soaptele tale.

O mata afara, incerci sa o captezi
Intr-o poza fugara, un soare ce-apune
O pata pe sticla, o umbra, dovezi
Ce-atatea aveau a ne spune

Tigara aprinsa, cafea, un sarut,
Caldura din ochi cand privesti inspre mine
As vrea sa dureze mai mult de-un minut.
As vrea sa mai am o viata cu tine.

Ploapele grele incerc sa le ridic
E noapte afara, e noapte in mine
Nimic din ce vreau nu am. E sadic
Sa sper ca maine va fi mai bine.


poza imi apartine.. versurile imi sunt dedicate de o persoana foarte speciala

1 comentarii:

Sorana spunea...

"Oamenii sunt bantuiti de vastitatea eternitatii. Asa ca ne intrebam daca actiunile noastre vor avea ecou de-a lungul secolelor. Vom veni straini aici, mult dupa ce ne vom stinge, si se vor intreba cine am fost, cat de brav am luptat, cat de temut am iubit?"- TROIA vesuri speciale pentru cineva cu adevarat special :)