miercuri, 18 iunie 2008

reclama-i multa... branza-i scumpa


Azi in microbuz spre locul de munca un tataie pe la 70 si ceva de ani, vazand ca citesc gazeta, ma intreaba de romania..
- A castigat Romania?
- A pierdut...
- Cu cat? intreaba batranul mirat
- Cu 2-0...
- Reclama-i multa.. branza-i scumpa


Asta e .. mereu va fi o "data viitoare". Dar oare cand va fi "de data asta"? Nici tipu' din imagine..."nea Piti" cum ii spun pupincuristii, barbugiul , cum ii spun eu, nu pare sa stie...
Vor incepe preliminariile... si din nou va aparea Banel "Forrest Gump" Nicolita. Unii spun ca e jucator bun, ca alearga si se opresc .. poate din bun simt sau din nestiinta... eu spun ca e vai steaua lui... alearga si atat.... Ia mingea, fugea cu ea si o centreaza in plopi la ciori.. Baneleeeeee da-o la ai tai din teren nu la ai tai din copaci. Fi-ti-ar piranda a dreaq si bulibasha care te-a trimis sa alergi de nebun la rio de faureios...

Apoi o sa vina liderul echipei, briliantul, marele jucator, Adrian "Coca" Mutu. Care ca de obicei joaca bine o data la 10 meciuri... La euro asta n-a facut nimic...a ba da.. a ratat un 11m.

Si acum nea Barbugiu... un maaaaaaaare antrenor. Cred ca asta face echipa in functie de cine il bate la barbut cu o seara inainte. Asta ca sa nu mai zic de tactica lui de handbal din meciu cu franta, de decizia de a-l lasa pe Coca sa bata 11m in meciu cu italia si de faptul ca schimba atacantii intre ei cand suntem condusi sau ca nu baga atacanti in teren pentru ca nu il pupa in cur la incalzire...

pula mea.. reclama-i multa.. branza-i scumpa

3 comentarii:

Vlad spunea...

La fotbal si politica se pricepe toata lumea:). Pe de alta parte cred ca uneori e cazul sa ne multumim cu ce avem, nu? Analizand ce s-a intamplat fiecare poate ajunge la orice concluzie... ceea ce conteaza de fapt e ca am fost la 70 de minute de o calificare istorica si isterica:). I love Romania...si multumesc pentru o saptamana de speranta, asta ar fi concluzia mea:)

Sorana spunea...

Si-am sperat! Dar sti de ce? Ca asta pe nume Vlad mi-a creat asa un impuls, mi-a indus speranta si entuziasmul lui. Ca doar iti spusesem Vlade ca ne luam muie de la Olanda. Dar tu nu si nu! E bine ma sa ai sperante futu-i :(

Anonim spunea...

da.. da.. batman batman