sâmbătă, 7 iunie 2008


Azi nu scriu pe blog ca n-am chef....Ce pula mea .. blogul meu .. cheful meu.. scriu cand vreau... e moca... atata dai atata face... Scump si prost gasesti oriunde dar ieftin si bun nicaieri. Azi mi-a fost foame, dar am mancat ceva ambalat si mi-a trecut... mare minune cu tehnologia asta...

Printre altele am ajuns si dadaca.. pe cat de mult ma seaca si ma face sa borasc mirosul de lapte ... pe atat de greu imi e sa dau sa manance din biberon la cele 6 matze orfane cu care m-am pricopsit.. bine ca lucram in ture si nu imi revine sarcina prea des.. ca altfel ajungeam sa le beau laptele dreaq. Dar e bine .. sunt 2 negre si sper ca macar unu sa fie motan.. nu de alta dar mie imi place pisica neagra/

P.S. de ce mama dreacu dictionaru roman de la mozilla nu stie de cuvanutl blog?

1 comentarii:

Sorana spunea...

Dar in zori incep cocosii
Pacatosii,
Ca sa faca iar scandal,
Sa te saturi de viata
Si dulceata
Traiului patriarhal!