marți, 8 septembrie 2009

Ce face plictiseala din om

Sunt plictisit. Sau mai bine zis eram plicisit. Cred ca asa m-am nascut... e mai rar ce-i drept dar se intampla. N-am avut nici o problema cu asta pana acu pe la vreo 25 de ani. Venea plictiseala, nu faceam nimic si trecea. Insa de cand astept telefonul ala imputit care sa ma trimita la munca pe un salar acceptabil (era sa spun pe bani multi dar nu sunt niciodata multi) m-am dus rau cu capul. Va spun eu... asteptarea te innebuneste. Ce nu suportam eu sa astept 5 minute, apoi acum cand aveam 3 luni de asteptat? Ce era de facut? Pai sa imi gasesc niste activitati noi si le-am gasit. M-am reapucat de Triburile. La inceput am zis ca la misto dar am ajuns dictator in trib de urgenta. In afara de asta m-am apucat de fotbal. Am facut deja 2 antrenamente, unul pe un teren acceptabil si ultimul pe un coclau de la marginea Ploiestiului. E bun fotbalul... faci miscare si inveti multe. Eu am invatat de unul singur muschii corpului uman. Ma dor muschi pe care nu stiam ca ii am. Ba mai mult decat atat nu il credeam pe ala care imi mai zicea, poate ii dadeam si una dupa ceafa pentru ca ma lua la misto. Antrenorul m-a invatat mai multe. Marul lui adam si glezna moale. "Luam prea multe goluri. Aplicam tactica trece mingea dar nu si omul. Cu mana dati de la marul lui adam in sus , iar cu spitul dati in umflatura aia de deasupra ghetei... glezna ii zice." Nu am mai luat decat un gol in urmatoarele 5 minute si apoi nicunul.. ca deh .. nu prea mai avea cine sa ne dea. Alt fapt intersant e ca am halit inainte de antrenament dar asta oricum era necesar .. ma trezisem la 12 si era ora 4. Insa dupa antrenament adica pe la 8 jumate am halit iar. Si apoi iar pe la 11. Acu vreo juma de ora eram cu capu in frigider... am gasit niste afumatura si niste cascaval. Le-am halit goale ca painea am terminat-o. Acu ma uit in pachetul de tigari luat de mama, care a depasit bugetul de 6.6RON/zi alocat mie, si vad ca mai am tigari. Oare nu mai am plamani sau n-am avut timp sa il termin? Ca de obicei pe la ora asta il terminam si pe a lu' mama, iar pestre vreo ora adica pe la 3 juma-4 eram la benzinarie sa mai cumpar.

Concluzia? SPORTUL INGRASA IN PUL A MEA!!!! Mananci mai mult, fumezi mai putin si in nici un caz trantoru de tine care a zacut un sfert de veacol nu e in stare sa alerge atat cat sa consume toate caloriile care le baga in el. Mai bine imi bagam un bat in cur...

5 comentarii:

Mucegai spunea...

In p.la calului, imi plac foarte mult etichetele, pot sa imprumut cateva?! Si daca tot ai invatat sa dai la gioale, ai invatat cum si de unde te tii cand faci zid?! Ah da, tu mereu stau cu mainile in poala, nu mai trebe sa inveti nimic!
PS: misto text bah, sunt gelos!

Vrajitorul din Oz spunea...

@ radu ca altu oricum n-a mai comentat.
in primul rand ia exemplu de la retu care n-au tupeu sa comenteze in fata mea ...
esti gelos pe mine sau doar pe mainile mele?

Unknown spunea...

Vezi ca a pus razvan ochii pe tine :)) oricum se pare ca aveam nevoie de un FUNDas ca tine :)))
(dupa meciul din seara asta):)))
Nu-ti mai face griji de mancare :))
Daca maine alergi un pic ai sa borasti la mijlocul terenului:))
(nu mai stiu, era un jucator ca facea treaba asta):))
Sfatul meu: nu da multe goluri Da mai multe goale :D

Sorana spunea...

Deci....misto text bah, sunt geloasa!!!:))))

Vrajitorul din Oz spunea...

@ Lorendo: din ce stiu eu dupa FUNDasul din tine umpla cei care au srit gardul la unguri. Tu in schimb ar trebui sa iti faci griji din ce am citit pe la televizor astia nu te lasa decat sa gusti carnatul.

@ Sorana: Apuca-te de fotbal daca esti geloasa :))