joi, 10 septembrie 2009

BUDAAAAAAAAAAAA

Raspuns la habusake cu dedicatie pentru bautorii de bere


BUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!Am tresarit din visul meu de vasnic taxator la buda publica. Imi scot dopurile de vata din urechi si mi le bag in nas. Nu suport mirosul cand sunt treaz dar nici nu pot sa adorm cu gura deschisa. Sforai si ma aude seful. Glasul astringent al diareicului a spart borcanul in care imi filtram spirtul medicinal. Mi-a rupt granita dintre mine si dorintele mele de a ma simti bine cu ceva tare si lichid.. Imi plac paradoxurile. Tocmai de asta am ales spirtul, pentru ca seamana cu spiritul dar iti schimba starea de spirit. Intr-o fractiune zbuciiumata de secunda ma ridic si ma postez in fata usii. UN LEU! Era prea tarziu. Cacaciosul umflat intrase deja cu tot cu mitraliera din dotare. Dintr-un intreg prea perfect ca sa fie real nu mi-a mai ramas decat o bucata albastra de paine si pocniturile sacadate si aritmice care in mod cert nu erau trecute prin ghemul corzilor vocale. Dulceata spirtului ce-mi ungea gatul, clipocitul licorii magice ce picura in borcanul de 800 de g si cainele schilod ce ravnea la bucata mea de paine imbibata in coloranti au disparut ca prin minune in zgomotul spart al mitralierei bucifere si al icnetelor orgasmice ale posesorului.De ce dracu n-a putut asta sa se cace in boscheti ca tot omul? Pana la urma tot animale suntem. De ce a trebui sa imi tulbure somnul meu vesnic bizar cu cacarea li apoasa? Am privit sticlos spre gresia rece si jegoasa. Asteptam sa ceara hartia pe sub usa. Imi e lene sa urlu la el. M-a trezit prea brusc si acum mi-e frig. Ascult putin si prin usa refurbisata mi se iveste in minte mutra zambitoare a cacaciosului. Era fericit. II fac un semn discret cu bocancul stang plin de excremente maro in usa:-3 lei daca vrei hartie!-N-am terminat!-Daca mai stai mult e tarif dublu! -Acu termin.Si ecourile basinii sarcastice rasuna in cartier. Facem schimbul de hartii si ma asez din nou pe scaunul meu. O sa-mi storc bucata de paine cu toata pasiunea si sfasierea din sufletul meu in cautarea ultimei picaturi de alcool aproape pur ce ma va duce pe culmile cele mai inalte ale viselor maiastre. Azi o sa visez ca sunt un alt om. Azi o sa visez ca sunt porcar!!

0 comentarii: