luni, 21 septembrie 2009

aberatii de toamna in versuri de pomana

In zgomot de chipsuri rontaite de un obez
Agale in lumina toamnei ma deplasez
Calcand cu bocancii plini de noroi
Covorul de frunze doborat e de ploi
E soare in mine desi ploua peste noi
O sa se inunde aceasta lume plina de nevoi
Pe mutra mea seaca e doar un zambt meschin
Picaturile ce-mi cad in cap nu sunt un chin
Merg prin acelasi putred parc
Cu tendoanele incordate ca un arc
Sunt un vanator gata sa scuipe
Un plumb sec cand in vizor are-o VULPE
Pupila mea vede prin vizor
Mult doritul roscat posterior
Pe ganduri nu trbuie a mai stau delog
Trang sublim tragaciul ca pe un san si FOC!
Plumbul meu e UNIT cu carnea ei
Prin cap iau trecut mii de idei
Si-a vazut viata toata
Iar acum zace-mpuscata
Sange cald si rosu pe blana roscata
Vulpea va fi guler pentru o oarecare fata
Iesisem sa-mi duc creierul la plimbare
Habar n-aveam de-o asemenea-ntamplare
Nu aveam nevoie de vulpe sau guler
Mai bine era sa fluier
Mai bine scuipam plumbul alaturi
Desi in pusca am mai multe focuri
Acum o s-o iau si s-o jupoi
Cu unul din cutitele ce le port infipte in spate de voi
Poate ar fi trebuit sa folosesc si FEREASTRA
Dar nu cunosc nici o faptura maiastra
Pe care sa o vad din cand in cand si mai ales joi
Sa vad dimineata pletele blonde pe umerii goi
Si-n loc sa strang tragaciul si sa scuip metale
S-alerg cu ea in pricoarele goale
In lumea asata inundata de nevoi
Sa ne ranim talpile in cioburi si gunoi
Sa nu conteze ca nu suntem prin iarba ci pe asfalt
Important sa fie ca-l avem pe celalalt
Asa sunt doar eu si pusca cu luneta
Cu care va ucid mental chiar de aveti cascheta
Caci vorbele-acestea scrise de mine
Nu va provoaca placeri sublime
Va provoaca nervi si-ncruntare
Ce mama lu' mama dracu a vrut sa zica asta oare?

1 comentarii:

iulia spunea...

Cand am citit aceasta poezie
Seama mi-am dat, eu... mie
De ce-a mea paine cu masline
Starnit-a carcoteala-n tine.

Deodata ti-a venit drag, vad bine
Sa-ti spui impresiile-n rime.
Foaie verde-albastra si-o lalea
... Sa nu mai carcotesti de painea mea !