luni, 27 iulie 2009

Leapsa fara leapsa

Am gasit o leapsa la Iuliana si m-am bagat la joc dar in afara jocului...
1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?
As plati sa primesc bani
2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?
De ce sa astept pana maine? Ma imbat acum!
3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?
BIneinteles! Cine nu ar sta degeaba ca mine dar cu un milion de euro in buzunar?
4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?
Inca nu s-a gasit autorul de la banca nationala a americii.
5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?
Al dreaq asta a murit cu priapism!
6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
Mort cu priaprism, ingropat la 3 metri.
7. Cand erai mic ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?Gropar
8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?
I-as face pe restul poponari... nici eu nu sunt altruist :))
9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine
Termina cu bautul ca ajungi ca tactu-mare!
10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?
a. E adevarat ca acum chiar ai belit-o?
b.Ce ma face sa nu te cred?
c.Pe capul cui raman datoriile tale?

2 comentarii:

iulia spunea...

Cu placere. N-ai zis cui dai leapsa mai departe, nu poti sa o pastrezi pentru tine.

Vrajitorul din Oz spunea...

pot sa fac ce vreau! e blogul meu!si pana la urma nu e leaspsa mea sa o dau eu mai departe.. sa si-o ia cine vrea... ce? la futut e cum vreau eu? adica ma duc la una si ii zic ca vreau sa o fut si aia se pune in patru labe? Nu tre sa vrea si ea .. asadar cine vrea sa si-o ia de la mine...