miercuri, 8 iulie 2009

Boul de Darwin si teoria Involutiei


Darwin asta e ala cu trei coaie care a zis ca ne tragem din maimute... dar asta nu i-a asuns.. a vrut el sa fie mai cu trei coaie si sa elaboreze teoreia evolutiei...si cum pe vremurile lui nu se prea stia de ADN, cromozomi si alte cacaturi a ragai-to el ca la tara sa para mai destept...Si a iesit cum ca ne-am trage cu totii dintr-un mormoloc aparut dupa era glaciara... In urma unor discutii stiintifice p la 3 beri si 4 noaptea cu o tanti care le are cu medicina, EU.. cu 2 coaie dar cu pula mai mare ca a lu' Darwin am ajuns la concluzia ca e dobitoc. si asta din cauza ca el de fapt a creat teoria Involutiei.. s-a luat pe el, cel mai om dintre maimute, si a coborat spre baza lantului trofic. (va place ce cuvinte scot din mine la 1 noaptea? :D ) Si asa a tot mers el intre 2 labe si 3 futaiuri cu verisoars, asta nu e vrajeala, bou a luato de nevasta, si a ajuns la mormolocul pulii mele si s-a blocat. Dobitocenia mare e ca toate cacaturile astea se bazeaza pe era glaciara si aproape toti dobitocii cred ca daca au murit dinozaurii au murit toate animalele....oo da ce cacat.. hai sa ne imaginam pamantul un mare ghem de gheata..Unu la mana ca nu exista martori oculari(ce putza mea.. nu cred pana nu vad) si doi la mana, daca tot aberam si creem teorii evolutioniste si sf-uri.. de ce pula mea nu i-a trecut prin cap dobitocului sa spuna ca mormolocul ala a fost criogenizat si ca a aparut dupa era glaciara. Sau ca un ovul fecundat de orice specie s-a dezvoltat in mormoloc datorita conditiilor vitrege. Pai nu? Daca tot esti idiot macar fa-o pana la capat.


Ce vreau eu sa spun cu astea? Absolut nimic.. ce pula mea ai uitat ca esti pe aberatia zilnica?

1 comentarii:

Sorana spunea...

eu nu ma multumesc cu explicatia:))) vreau sa cred ca la baza mea nu sta o mormoloaca penibila ratacita intr-un ghem de gheata:)))
dar se doarme super pe aberatii de genul! recunosc!!!!!!:))))