miercuri, 11 februarie 2009

si camera foto e buna


asta ca tot am bagat linku de la nenea cu piticu si pe aici.. nu ca i-as aduce zeci de mii de vizitatori ci din contra.. poate se simte si il pune si pe blogu lui un link sa ma mai injure lumea.. si pe mine si pe el.. pai ce pula calului...hai sa facem schimb de linkuri cum facem schimb de sosete.. o data la saptamana.. ca acu e iarna nu se imput asa repede.. la vara o sa fie ceva mai des.. cam la 5 zile dupa estimarile mele .. sau hai 6 daca punem la calcul si criza... si cum pe blogul lu nenea cu piticii.. apropo .. ai 7 ca alba ca zapada sau ai mai multi? ca mai putini sigur nu ai, era o pula scanata care ii aduce jdemii de vizitatori pe secunda.. hai sa pun si eu o poza cu o pula facuta cu un aparat foto.. ca ce pula mea vad ca e la moda sa pui poze cu pula.. apropo bah.. pula mea e mai la moda... as fi pus una cu curu dar ma asaltau dobitocii frustrati care n-au ce fute si ma intrebau daca sunt bisexual .. ca le place curu.. e al meu.. il rad.. il pudrez alea alea... oricum daca imi citesc blogul asemenea persoane raspunsul e cateodata.. si in mod special atunci cand ma frecati la icre si va iau la pula tot neamu.. sa vedeti atunci ce bisexualitate debordanta zace in mine .. va fut mamele, tatii, bunicii, bunicele, nepoatele unchii si ce pula mea mai aveti pe acolo.. hai ca e tarziu si dau scrum pe tastatura.. noapte pula .. asta.. noapte buna
later edit... deci asta e primu pitic(vezi ca ii numar).. cu pula.. sa fie flasca... pai daca pula e flasca inseamna ca e fara sange.. corect donsoara asistenta? deci daca sangele nu e in pula .. unde e ? ca in creier nici o sansa.. raspuns : in coaie.
CONCLUZIE: am sange in coaie sa imi pun pula flasca pe net si ca bonus nici n-am scos flocii de langa ea in photoshop... nu de alta dar n-am tigari suficiente sa o fac

0 comentarii: