marți, 10 februarie 2009

am picat de popa prostu?

mi-am furato de la habusake si acu tre sa o dau mai departe.. dar eu sunt mai al dreaq.. las ba ca raman eu leapsa.. si asa n-am mai scris de tzanshpe ani pe aici

Sunt...un dobitoc
As vrea...sa fiu doi dobitoci
Pastrez... mucii pe sub masa
Mi-as fi dorit... sa am masa mai mare
Ma tem de.... baubau
Aud... gemete de curva beata
Imi pare rau... ca nu i le produc eu
Imi plac... tzatzele mari
Nu sunt... paroase
Dansez... aproape deloc
Cant... numai fals
Niciodata... treaz
Rar...beau apa
Plang cand privesc... ceapa
Nu imi place de mine pentru ca... am pula mare
Sunt confuz... tot timpul
Am nevoie de....tigari cafea bautura femei... da.. cred ca asta e ordinea
Ar trebui... sa fumez, sa beau cafea, sa bag o bere, sa fut ceva.. da... cred ca asta e ordinea

1 comentarii:

Sorana spunea...

Buei cat de egoist ma! Sa nu dai si la altii::)))