miercuri, 24 februarie 2010

Galben-Albastru

Dupa 20 de ani de la primul meci de fotbal mi-au ramas amintirile. Acum 20 de ani eram mic si prost si imi placea sa vad cum cei 11 insi imbracati in galben-albastru isi plimbau mingea rotunda si grea de la unul la altul pana in poarta adversarului. Acum sunt mare si prost si ma bucur ca in curand o sa dispar din peisajul acestei tari infestate cu oameni de cacat, smecheri si idioti in acelasi timp. Pe locul I sunt EU, apoi vine Petrolul Ploiesti si apoi nu ma mai intereseaza. Si ca tot veni vorba de Ploiesti aici avem un primar "dashtept" care intai se sterge la cur si apoi se caca, sau mai bine zis isi aduce aminte ca e constipat si nu se mai caca.

Studiu de caz Stadionul Ilie Oana.

tribuna I construita in 1937


privire de la tribuna I

Inainte de demolare.


Acum nu a mai ramas aproape nimic. Lucru oarecum bun, oricum se demola singur. Numai ca aici incep problemele, ca la stricat toti ne pricepem, la construit e ceva mai greu. Apar intrebarile logice cum, cand, din ce dar si cea mai importanta care e mai mereu ascunsa urechilor alegatorului de rand care pune botu si votu la un mic si o juma' de bere, cat ne iese?

In primul rand baietii astia de la primaria habar n-au ca betonul e mai ieftin, mai durabil si implicit mai profitabil decat metalul. Asta ca sa nu mai pomenesc de faptul ca o constructie din 1937 ar fi trebuit declarata ca monument istoric din 23 decembrie 1989. Apoi nu stiu sa se organizeze in in momentul in care spun START sa fie start de la un capat pana la celalat. Sunt satul pana peste cap de carpaci din astia care iau totul din aproape in aproape si se trezesc ca li se termina manatul inainte ca ei sa fie in stare sa isi traga nadragii. Ba idiotule scopul e contruirea unui stadion nu daramarea lui! Daramarea e doar o etapa! Si tu acu stai si anulezi licitatii cu stadionul daramat.

Alta problema e ca nenea Sandu de la federatie se cree mai tare decat UEFA si Platini. UEFA are 4 standarde mari si late referitoare la stadioane, denumite simplu, in ordine crescatoare 1,2,3, si ELITE. Acu vine alt idiot si imi zice mie ca daca vreau sa joc in liga I trebuie sa am 6000 de locuri in tribune. Pai tatelu.. dupa ce standard zici tu 6000? Ca UEFA zice asa :

categoria 1 cel putin 200 de locuri pe scaune la tribuna I

categoria 2 si 3 cel putin 3000 pe scaune

ELITE cel putin 30.000 de locuri din care cel putin 22.500 pe scaune

6000 de locuri nu gasesc nicaieri. Pai tu iti faci regulile tale si mi le bagi mie pe gat? Ce m-ar opri sa te calc cu masina cretinule?

Trecand peste standardele UEFA , ca orium nu se aplica la noi in tara, revin lacetinul asezat in fotoliul de primar. Si ii mai dau una in gura cu singurul hipodrom de trap din tara pe care il are in administratie. Ca cica ar vrea sa il refaca si pe ala, eu unul ma rog sa nu il darame intai. Hiporomul e la marginea orasului si dca vrei sa il faci asa cum spui , pai de ce nu faci un complex sportiv cat jumate din oras langa el ? Ca esti idiot! O sa revin zilele urmatoare cu o noa postare referitoare la hipodrom si niscaiva imagini din satelit. Pana una alta multumiri lui Malasorte71 pentru pozele cu care m-am servit si de asemenea http://www.republicaploiesti.net/

2 comentarii:

Psihotica spunea...

Credeam ca am si eu ce sa comentez ....Dar n-am !:P

Marse spunea...

Din Hipodrom ce sa mai darame ma? Poate grajdurile. Si sa faca licitatie pt umbrele sa nu mai ploua pe cai!